środa, 11 czerwca 2014

Artais.pl poszalał z gratisem! :)


Zachęcona w ostatnim zakupowym wpisie przez jedną z użytkowniczek, postanowiłam zrobić zakupy w artais.pl. Brakowało mi sporo przekładek/nakładek, a oni mieli tam tego duży wybór w korzystnych cenach. Zamówiłam tego sporo, co będzie widać na zdjęciach. Wpadło też trochę skrzydlatych zawieszek i innych "najpotrzebniejszych" rzeczy.



Podejrzałam ostatnio też breloczki u Roccka tworzy wykonane z kamieni z masy perłowej i tak jak byłam jej niechętna (masie!), to u niej strasznie mi się spodobała więc postanowiłam zamówić troszkę...



A na koniec ogromny (pierwszy raz taki dostałam, naprawdę!) gratis od sklepu w trzech aktach. :) 




1 komentarz:

  1. Przeogromnie się cieszę, że breloczki aż tak bardzo Ci się spodobały, że zapragnęłaś własnych! :) Ja w sumie też za masą perłową nie przepadam, nie lubię też nieregularnych koralików, a tu jakoś wszystko mi spasowało... Już nie mogę doczekać się Twoich wytworów! :)

    OdpowiedzUsuń