wtorek, 8 lipca 2014

Jak sprzedawać swoje wyroby?

To nie będzie post poradnikowy. Tym razem ja potrzebuję porady od Was, czytelników, osób wpadających tu bardziej lub mniej przypadkowo, choć odrobinę lepiej zorientowanych w temacie ode mnie.

Na początku swoje dłubanie traktowałam wyłącznie jako zabawę. Plan był taki, że zamówię sobie trochę półfabrykatów, zrobię dla siebie trochę biżuterii i na tym się skończy. Sęk w tym, że się nie skończyło. Ten rodzaj twórczości zaczął dawać mi wiele frajdy, tworzę już rzeczy nie tylko dla siebie, ale po prostu dla chwili relaksu, na dodatek czasem powstają takie, które czasem mogą się podobać - w różnych kolorach, w różnych stylach, w różnych rozmiarach.

Niestety, kolekcja bransoletek rośnie (byłam w szoku jak je któregoś dnia wyciągnęłam wszystkie!), a nie mam co z nimi zrobić. 

I w związku z tym mam do Was pytanie - jak sprzedajecie swoje wyroby?

Nie zrobię Wam konkurencji, bez obaw, jestem za cienka. ;-) Po prostu chcę to puścić w obieg, bo szkoda, jak tak leżą i pewnie z czasem zczarnieją, a chętnie puściłabym wiele nawet po 10zł...

Założyłam sklep na daWandzie, ale tam jest tego mnóstwo, więc bez naprawdę wysokiej jakości wyrobów nie ma co liczyć na sprzedaż (może kiedyś jak się wyrobię...). 

Znacie inne miejsca, gdzie można wrzucać swoje prace na sprzedaż?

Jak to jest z wystawianiem się na jakichś targach czy imprezach? Potrzebna jest zarejestrowana działalność gospodarcza? Ktoś gwarantuje miejsce i np. stolik, czy samemu trzeba wszystko organizować?

Z góry dzięki za wszelkie informacje! :)

3 komentarze:

  1. Dobrym rozwiązaniem może być giełda weekendowa. Płaci się tam za wejście i miejsce (ok. 16 zł). Przy sprzedaży biżuterii lepiej jest mieć ze sobą wyższy stolik by rzucały się w oczy. W mojej miejscowości trzeba być tam ok. 7.30 bo wtedy miejsce jest gwarantowane lecz gdy masz małe stoiska jak w Twoim przypadku na pewno miejscówka się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze jest taka opcja, że podasz swój numer konta i cenę branzoletki ( + wysyłka), a kupujący swój adres. Wtedy możesz ( po otrzymaniu przelewu) wysłać cudeńko.

    OdpowiedzUsuń